House spelning på club No name, Högis

Ja i onsdags så gjorde jag en spelning på Club No name i Lilla lappkastet på hotellet,
kvällen till ära så var det White Night och det betyder house musik.
Helt okej fast att jag var sjuk och mådde piss.
Näsan var täppt, halsen roslig, hostan kom regelbundet som ett house beat och
huvudet dunkade som en 18 tums sub!
men jag är inte bitter, jag fick spela house i 4 timmar.
det gick sådär med mixarna huvudvärken kom titt som tätt i otakt med beaten men jag kämpade på
 och här har ni lite av mixarna jag tyckte dom var helt okej dom flesta iallafall!

Del 1



Del 2
lite mindre redigerad gjorde den lite små snabbt,
tyckte de va så mycket musik som man inte fick med i första!




Kommentarer
Postat av: Veronica Berling Filipsson (din underbara fru)

gött å se dig spela i ditt element baby!

Saknar dig som fan!



En andra smekmånad?

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0